کجا بریم؟

  • ۰
  • ۰

جزیره زیبای کیش به دلیل آب و هوای خاص و دارا بودن جاذبه های گردشگری فراوان، یکی از توریستی ترین جزیره های ایران به شمار می آید. در این جزیره زیبا و دیدنی، انواع تفریح ها و همچنین محیط ها برای گذراندن تعطیلاتی آرام و دلنشین وجود دارد.

جاهای دیدنی جزیره زیبای کیش

از غروب زیبا و ساحل مرجانی گرفته تا پاساژ های لوکس با کالاهای فراوان؛ همه و همه را می توان در سفر به جزیره زیبای کیش تجربه کرد و خاطرات لذت بخشی را از سفر به این جزیره با خود به ارمغان برد.

جاهای دیدنی جزیره زیبای کیش

کشتی یونانی در کیش

کشتی به گل نشسته یونانی، اکنون نماد جزیره کیش بوده و به تماشا نشستن آن در غروب دل انگیز جزیره، یکی از زیباترین منظره هایی است که می توان در سفر به کیش آن را شاهد بود. با عکس گرفتن در چشم انداز کشتی و غروب، می توان یکی از زیباترین لحظات حضور خود در کیش را برای همیشه ماندگار کرد.

برای دیدن داخل کشتی تنها یک راه وجود دارد که برای آن باید به یکی از کلوپ های غواصی جزیره بروید، لباس غواصی بپوشید و به آب بزنید تا علاوه بر تماشای درون کشتی یونانی، زیبایی های زیر آب های نیلگون خلیج فارس را نیز ببینید.

جاهای دیدنی جزیره زیبای کیش

ساحل کلبه هور کیش

در غربی ترین نقطه جزیره کیش و در نزدیکی کشتی یونانی، ساحل صخره ای زیبایی با نام کلبه هور قرار دارد که می توان با حضور در آن و نشستن بر روی آلاچیق های فراهم شده، نظاره گر غروب خورشید باشید و ذهن خود را از هم همه های همیشگی خالی کرده و تنها از این تصویر زیبای طبیعی لذت ببرید.

یکی از دلایل جذابیت بیش از اندازه ساحل صخره ای کلبه هور، بکر و دست نخورده بودن آن است و نیز اینکه در این ساحل شما می توانید حرکت خرچنگ ها را به راحتی نظارگر باشید. در فاصله کمی از این ساحل نیز لنجی متعلق به بومیان منطقه وجود دارد که در حدود ۱۰ سال پیش در این ساحل به گل نشسته و منظره خاصی را به وجود آورده است.

جاهای دیدنی جزیره زیبای کیش

اسکله تفریحی جزیره کیش

اگر به تفریحات دریایی علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم در سفر خود به جزیره کیش، حتما سری به اسکله تفریحی این جزیره بزنید؛ در این اسکله امکان ماهی گیری برای میهمانان فراهم شده و می توانید با آرامش به این کار بپردازید و یا از تماشای ماهیگری دیگران لذت ببرید.

در این اسکله، قایق های شیشه ای وجود دارد که شما می توانید از داخل آنها به تماشای دنیای زیر آب و ماهی های رنگارنگ آن بپردازید؛ ناگفته نماند که در این اسکله، امکانات تفریحی بسیار دیگری مانند قایق های پارویی، پدالی و ماهیگری و یا امکان غواصی فراهم شده تا در زمان حضور در این اسکله بیشترین بهره را از سفر خود ببرید.

جاهای دیدنی جزیره زیبای کیش

پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش

بی شک تماشای مجسمه ۱۲ متری مرد ماهیگیری که تورش را به طرف دریا گرفته، خالی از لطف و زیبایی نیست. برای دیدن این مجمسه زیبا، باید به بخش شرقی جزیره بروید. همچنین در این پارک ساحلی می توانید با استفاده از شن های ساحل، مجمسه و نماد های مورد علاقه خود را بسازید.

جاهای دیدنی جزیره زیبای کیش

تفریحات آبی جزیره کیش

اسکی روی آب، غواصی، تیوب سواری روی آب و یا کیبل اسکی، برخی از تفریحات آبی کیش بوده که در زمان سفر خود به جزیره زیبا کیش می توانید از آنها بهره مند شوید.

سایت کیبل اسکی جزیره، اولین سایت این ورزش و تفریح در خاورمیانه است که بزرگترین در جهان نیز به شمار می آید. دیدن شگفتی های آفرینش در زیر آب بی شک یکی از خاص ترین تجربه های هر فرد در زمان سفر خود به جزیره کیش بوده که کسب این تجربه در سفر به کیش و در سواحل زیبای جزیره فراهم شده است.

جاهای دیدنی جزیره زیبای کیش

لذت خرید در کیش

در کیش مراکز تجاری بسیاری مانند مرکز تجاری پردیس۲، مرکز تجاری کیش و مروارید وجود دارد. اما اگر بدنبال خرید ارزان در این جزیره هستید باید به سراغ بازارهای ونوس، مروارید و پانیذ بروید که نسبت به قیمت مناسب کالا، از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار هستند.

جاهای دیدنی جزیره زیبای کیش

هتل های کیش

همانطور که پیش از این گفته شد، جزیره کیش به دلیل برخورداری از جاذبه های گردشگری فراوان، در تمام طول سال گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند؛ از این رو، برای اسکان و اقامت میهمانان و مسافران، در این جزیره هتل های مانند، هتل مارینا پارک، شایان، جام جم، داریوش، شایگان و بسیاری دیگر، در سطح و ستاره های گوناگون، ساخته شده و آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران این جزیره هستند.

منبع:جاذبه ها

  • ۹۸/۰۶/۲۴
  • خوبی عشقم؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی